نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

نفس زندگیمون

7 ماهگیت هم تموم شد!

1393/4/31 22:52
نویسنده : mokhtari
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممم!اول از همه بازم معذرت خواهی میکنم از نفس گلی مامان بخاطر اینکه دیر اومدم وبلاگ دخملیمو اپ کنم.اخه این روزا سرم حسابی شلوغه.7 ماهگی دختر بلام تموم شد و عشق طلام وارد 8 ماهگی شد.niniweblog.comاین روزای گرم تابستون کنار شیطنتای نفس جونم حسابی شیرین شده و من از خدا میخوم که ای کاش این روزا زود نگذره!niniweblog.comولی میدونم که شدنی نیست و باید تا میتونم ازت فیلم و عکس بگیرم عزیز دلم. و تا دلت بخواد هم اینکارو میکنم.اخه مامانی عاشق عکس گرفتن و شکار لحظه هاست تازشم!و اما برات بگم از شیرین کاریای این روزات!گردالوی مامان عاشق دست دسی کردنی  و تا میگیم بهت نفس دست دسی کن مامان....تو شروع میکنی به دست زدن اونم با یه شور خاصی که همه رو میخندونی!niniweblog.comوقتی مبگم مامانو بوس کن نفسی تو لباتو میچسبونی به لپ مامان و با ولع هرچه تمام منو ماچ میکنی!بوسالهی مامان فدای بوس کردنتم بشه جیگرررررررررررررررر!اینم بگم که این بوس کردن فقط و فقط مخصوص مامانه و بجز من هیشکی رو بوس نمیکنی!راضیو این مامانی رو خیلی ذوق زده میکنه!خوشمزهماما بابا مم اومممم بب رو میتونی قشنگ بگی.تازگیا بای بای کردنو هم یاد گرفتی و وقتی میری بیرون دستتو تکون میدی و بای بای میکنی برا همه!    بای بای وقتی میگم بهت نفس کوووووووو؟!!!!!!نفس گم شده؟!تو زود سرتو میاری جلو صورت من و میخندی یعنی من اینجام!خخخخخخخخخخخ فذای تو بشم من باهوششششششششش!   niniweblog.comعاشق موبایل و کنترل تلویزیون و گوشی تلفنی و تا ببینیشون هرجا باشی به سرت برق وباد خودتو بهشون میرسونی.وقتی سفره پهن باشه رو زمین هم همینطور....تو یه حرکت جانانه حمله ور میشی سمت سفره و همه چی رو کن فیکون میکنی بلااااااااااااااااااااا!تازگیا از اتو هم خوشت اومده.اون روزمن داشتم لباسای بابایی رو اتو میکردم یهو که بخار کرد و صدای پسسسسسسسسسسس داد دیدم تو از خنده قش کردی قه قههواسه خودت و فکر میکردی من دارم باهات بازی میکنم!  اینم شد یه بازی بین من و تو که تو خیلی دوست داریش وتا میگم نفس اتو بازی کنیم؟!!!!  تو زود میخندی!وقتی همه جمع یشیم باهم یه جه با مامان بزرگا و بابا بزرگا همه دست میزنن تا تو نانای کنی و تو تا یکی یکی همه رو نگا نکنی و مطمئن نشی همه دست میزنن یا نه نمی رقصی شیطون بلای من!بازی با بشقاب و قاشق رو هم خیلی دوست داری روح مامان!و کلی شیرین کاری دیگه یاد گرفتی  که دل همه رو میبری گردالوی من!4تا هم دندون داری پنجمی هم تو راهه و تا دلت بخواد گاز میگیری همه روووووو!حالا نوبت عکسای جشن تولد 7 ماهگی نفس گلی و چند تا عکس خوشجل موشجل!                                                    

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

افسانه
13 مرداد 93 14:37
7 ماهگی مبارک باشه نفس جونمممم هر روز شیرین تر و نازتر میشی
fatima
26 مرداد 93 11:48
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
نی نی عکس
30 مرداد 93 20:49
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مریم
26 شهریور 93 12:22
خدا حفظش کنه
سونا
5 آبان 93 9:58
هزار ماشاللهههههههههههههههههههه
مامانی علی
14 دی 93 15:45
چه دختری هزار ماشاا...