نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

نفس زندگیمون

دلتنگیای این روزای من!

1393/5/12 16:45
نویسنده : mokhtari
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماهم.خوبی عشقم؟!این سری میخوام یه کوچولو برات درد و دل کنم و از دلتگیای این روزام بگم.niniweblog.comمیدونم که توهم مثل من ناراحت و دلتنگی از رفتن بابایی.niniweblog.comقراره بابایی بره دوره اموزش سربازیشو بگذرونه و یه 45 روزی ازمون دوره.خیلی سخته براش ولی چاره دیگه ای نداره...بخاطر درساش تا الان نتونسته بره و الان وقتش رسیده.هرچند زیاد نیست ولی برا هرسه تاییمونم خیلی سخته دوری.اخه تو این 7 ماهو خورده ای که تو اومدی بجز چند روز اول بدنیا اومدن تو  که اونم بابایی تندتند می اومد بهمون سر میزد اصلا از هم جدا نشدیم....قبل اومدن تو هم من خیلی حواسم بود و سعی میکردم بابایی رو تنها نذارم و اکثرا باهم اینور و اونور میرفتیم...niniweblog.com.این روزا دلم خیلی گرفته....niniweblog.comسعی میکنم زیاد پیش بابایی ناراحتیمو نشون ندم ولی میبینم که اون بیشتر از من حالش گرفته است و غمگینه.همش بهت میگه من چجوری دوری شماهارو تحمل کنم؟!!!البته بهم پیشنهاد داد که باهم بریم و اونجا تو مهمانسرای دانشگاه بمونیم ولی شرایطش سخته و میدونم که نمیشه.تو این گرمای هوا اونم تو تهران خیلی اذیت میشی تو و بخاطر همون نشد که باهم بریم...هرچند که یه کوچولو هم از من دلگیر شده که نرفتم ولی میدونم که خودشم راضی نیست ما اذیت شیم...الان که دارم برات مینویسم درد دلامو کمتر از 2 روز به رفتن بابایی مونده و قراره بعدش ماهم بریم خونه حاجی مامان اینا...فرشته مهربون من ازت میخوام با اون دستای کوچولوت دعا منی بابایی سالم بره و برگرده پیشمون و این روزای سخت برا هرسه تاییمون خیلی زود بگذره و باهم برگردیم خونمونniniweblog.com.عاشق هر دوتاتونمniniweblog.com!محبت

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان مريم
13 مرداد 93 8:12
هههههههه خوشحالم باش تازه نخواستی بره بگو من حاجی م رو بفرستم دوسال بره ! دوری شوهرم ناراحتی داره ؟
مامان رهام
13 مرداد 93 18:15
عزیزم انشالاه که مثل برق و باد بگذره دوره اش و برگرده پیشتون. وای خانوم خوشگله رو ببین چقد نااااااز شده.نفس جون رهام منو میپسندی عایاااااا؟واسه امر خیر؟؟؟
مامان هادی
4 آذر 93 20:27
زینب جان آپ نخواهی کرد عایااااااااااااااااااا
گلی
31 تیر 94 5:13
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن