نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نفس زندگیمون

شیطنت های این روزها...

1393/2/12 3:45
نویسنده : mokhtari
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من.                                                                                                                                      دیگه حسابی بزرگ و شیطون شدیا دختر گلم.انگار همین دیروز بود از بیمارستان اومدیم...الان تو داری عروسکاتو ازین دستت میدی به اون یکی دستت!niniweblog.comباهاشون بازی میکنی حرف میزنی دعواشون میکنی پرتشون میکنی و بعضی وقتام بغلشون میکنی و میذاری تو دهنت ومن میخوام که فکر کنم داری بوسشون میکنی طلام.niniweblog.comتو روروئکت میشینیی و بادکمه هاش ور میری و واسه خودت دکمه هاشو میزنی و موزیکشوو گوش میدی بلا!!!niniweblog.comو من هر روز یه شیرین کاری از تو میبینم وبهترین روزای عمرمو زیر سایه شیطنتای تو میگذرونم وهمه غم وغصه هامو فراموش میکنم...وقتی از پیشت میرم با صدای بلند منو صدا میکنی و یه چیزای گنگ ونامفهوم میگی که نمیشه نوشت ولی بیشتراغوووو اغوووو میکنی و باصدای بلند جیغ میزنی!niniweblog.comوقتی میبرمت جلوی ایینه تا خودتو میبینی خوشحال میشی و  یک ذوقی میکنی که بیا و ببین!لniniweblog.com !الهی مامان دورت بگرده نفس.دیگه بگم از شیطنتات که دالی بازی رو خیلی دوست داری.بابایی یادت داده رو پاهاش میشینی و هامانی هامانی میکنی و خودتو عقب جلو میدی!مامانی یادت داده دالی بازی میکنی باهاش niniweblog.comو سرتو میاری جلو ودانگ دانگ دانگ میکنی و میکوبی به کله مامانی!خخخخخخخخخ بادهنت بووووووووووو میکنی و صدا درمیاریniniweblog.com.خلاصه اینکه کلی شیرین کاری میکنی و من وبابایی وقتی با این شیطنتا میبینیمت میفهمیم که با وجود فرشته نازمون دنیا خیلی قشنگتر از قبله برامون.خدارو هزار مرتبه شکر.چندتا عکسم ازت شکار کردم تو این لحظه های قشنگ که میذارم اینجا برات تا نگی مامانم فراموش کرده ازم عکس بذاره تازشم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)