نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نفس زندگیمون

2ماهگی نفس جونم تموم شد!

1392/11/26 22:45
نویسنده : mokhtari
215 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سلام.گل دختر مامان 2 ماهگیتم تموم شد.انگار همین دیروز بود که از بیمارستان مرخص شدیم و باهم اومدیم خونه قشنگمون.ولی ازونجایی که مامانی بهت قول داده هیچوقت بهت دروغ نگه باید اعتراف کنم که این 2 ماه خیلی بهم سخت گذشت!خسته بی خوابیهای شبانه بعضی وقتا واقعا کلافم میکرد اخه مامانت خیلی خوابالو تشریف داره!!!خواب آلودولی به محض اینکه با اون قیافه ناز و جیگرت یه کوشولو لبخند میزدی همه چی رو فراموش میکردم عمرطلام.ولی خداییش ازونجایی که باباییت لطف کرد و مارو زود اورد خونمون بخاطر دلتنگیای خودشعصبانیخیلی دست تنها بودم روزای اول....با همه تلخی ها و شیرینی ها روزها گذشت و گل دختر من دیگه واسه خودش خانمی شد تو 2 ماهگیش.خوابیدنات منظم شد دیگه.درواقع مثل ادم بزرگا میخوابی مامان دورت بگرده!محبت 24 بهمن وقت واکسن 2ماهگیت بود و مامانی خداخدا میکرد که تو اذیت نشی و تب نکنی عزیزدلم.خداروشکر خیلی دخملیم قویه و فقط یه کوشولو موقع امپول زدن گریه کرد که اوم من  قبل تو اشکام سرازیر بود تازشم!گریهجشن 2ماهگیتم چون واکسن زده بودیم و یکمی حال ندار بودی دیگه کیک نگرفتیم برات مامانی.ولی جالب اینجا بود که همون شبی که واکسنتو زدیم اولین بار تو صداهای بلند از خودت در میاوردی و اغووووووو اغووووووو میکردی شیطون من...ای ذوق کرده بودم از سرو صداتا....الهی من قربون صداتم بشم زندگیم.اینم چندتا عکس خوجل از دخملیم تو 2 ماهگیش.الهی مامان قربون اون خواب نازت بشه که بعد زدن واکسنتم همچنان خوابالویی نازم!

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آرتا(گل پسر)
8 تیر 93 11:13
وای خدای من چه دختر شیرینی. دوست دارم اون لپ های خوشگلشو گاز بگیرم خیلی دوست داشتنیه نفس جون
mokhtari
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.لطف دارید شما.ازینکه نظر دادید ممنونم.شما هم از روی پسرماهتون ببوسید خانمی.