نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نفس زندگیمون

40 روزه که اومدی پیشمون فرشته کوچولوی مامان....

1392/11/3 23:15
نویسنده : mokhtari
297 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی سلام.چه زود بزرگ شدی تو فرشته کوچولوی مامان؟!انگا همین دیروز بود که فهمیدم مهون دل مامانی شدی و  قراره تا 9 ماه دیگه پا به دنیا بذاری گل من....چه زود میگذره روزا...روزایی که از تنهایی همش حوصلم سر میرفت و از بیکاری نمیدونستم چیکار کنم؟! خواب آلودالان که به اون روزا فکر میکنم میبینم مثل برق و باد اومد و گذشت...خدا جونم خیلی منو دوست داره نفسم که فرشته مهربونی مثل تورو بهم هدیه داد و عشقتو تو دلم همیشگی کرد و من هرروز که میگذره بیشتر بهت وابسته میشم و اصلا گذر زمانو حس نمیکنم.بعضی وقتا اونقدر سرگرم تو و کارات میشم که یهو میبینم شب شد!زبانهرچقدر از شیرینی این روزای خوب بگم کم گفتم برات عزیزدلم.باید خودت مادر شی تا بدونی که من چی میگم و چهاحساسی نسبت بهت دارم...فقط اینو میتوم بگم که مادر بودن واقعا یه نعمته که خدا به یه زن میده و عشق به بچه رو تو وجود ادم میذاره.عشقی که حدو مرز نداره.!قربون دا جونم برم من.راستی امروز حاجی مامان اینا اومدن خونمون تا هم ببیننت همم اینکه ببریمت حموم.هرچند مامان با دل و جراتی داری و 20 روزه که خودش شمارو میبره حموم تازشمراضیولی این قدیمیا یه رسم و رسومایی دارن که مانمیتونیم بهشون نه بگیم و اینم یکی ازون رسماست که روز 40 نی نی و مامانش میرن حموم.راستی یادم رفت بگم امروز تولد حاجی مامان هم هست.از همینجا یه عالمه بوس و بغل برا حاجی مامان نفس ون ه تو این مدت کلی زحمتمونو کشیده.دست گلش درد نکنه!بوسبغلاینم چندتا عکس از حموم 40روزگی نفس جونم.اینم بعد اینکه از حموم دراومدی و سرحالی نازم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)