نفسنفس، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

نفس زندگیمون

5ماهه شدی عشق من!

1393/2/28 1:29
نویسنده : mokhtari
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.دخترم 5ماهگیت هم تموم شد و وارد 6ماه شدی.وقتی کوچیکتر بودم ویا بهتره بگم هنوز مامان نشده بودم از بزرگترا میشنیدم که میگفتم بچه از 5 ماه به بعد شیرین تر و خواستنی تر از قبل میشه  ادم دوت داره فقط بچلونتش و همش ماچش کنه...با خودم میگفتم خب بچه بچست دیگه!سن خاص نداره که دوست داشتنش و بازی کردن باهاش...ولی الان که تو رو دارم با اینکه از همون روزی که مهمون دلم شدی برام عزیز وخواستنی بودی ولی الان میبینم خیلییییییییییییی بیشتر شده این حس تو وجودم!اخ که چقدر خوردنی شدی تو تپلی مامان!همش بهت میگم گردالوی مامان فندق مامان دایره مامان!خخخخخ جیگری شدی واسه خودت نفسی من!همش بغلت میکنم و محکم ماچت میکنم وتو هم انگاری مثل مامان خیلی خوشت میاد وبا صدای بلند قش میکنی ازخنده و ریسه میری برام!دورت بگرده مامان!دیگه قشنگ میشینی و خودت خودتو کنترل میکنی با دستات.خیلی حس قشنگیه همه اینا رو دیدن...با مامانی بازی میکنی و بعضی وقتا خودتو میچسونی به صورتم و مثلا داری بوسم میکنی!خخخخ چند روز اخر هفته تعطیلی داشتیم و حاجی مامان و دای دای اومده بودن پیشمون و جشن تولد 5 ماهگیتم مثل همه تولدات کیک گرفتیم و بهم جشن گرفتیم وکلی بهمون خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)